Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Bilder?

Publicerad 2015-03-30 08:54:00 i Allmänt

Visst är det roligare att läsa en bligg med bilder. Fast vissa har fööör mycket, så man får scrolla genom metervis med bilder mellan textraderna. Lagom är nog bäst. Men jag har just inga alls av en enkel anledning. Det är för jobbigt att skriva blogginlägg på mobilen, går så mycket snabbare att skriva på dator. Men för att få in bilder på datorn ska jag maila dom till mig själv och ladda ner och hålla på. De orkar jag väldigt sällan. Eller är det nån som har ett enklare knep? Går det kanske att lägga bilder i efterhand via mobilen? Jag har inte undersökt saken. Vet inte ens vad intresset är för att se några bilder i just min blogg?
Jag har ju spårat ur en aning, det handlar inte så mycket om ekonomi längre, för jag nått mitt mål för länge sen. OCh jag har lite tappat sugen att blogga då jag instagrammar så mycket, och de är så enkelt där tar man bilden direkt utan krångel. Men ja denna urspårning tycks ha gjort att jag tappat lite läsare. Så jag vet inte hur många som verkligen följer bloggen och hur många som bara råkar ramla in på den för att dom googlat på nåt jag har skrivit om.
Lämna gärna en kommentar så jag vet om det verkligen finns ett intresse kvar att läsa min blogg. Och vad det är ni vill läsa om?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela