Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Ny blogg

Publicerad 2015-04-11 08:35:15 i Allmänt

Eftersom mitt liv just nu består väldigt mycket av renovering, och detta är inte nån renoveringsblogg. Så startade jag en helt enkelt. 
Men på sätt och vis finns lite ekonomitips i den. Jag har skrivit lite om vart jag hittat inredningsprylar, som inte alls behöver kosta många kronor. 
Vill man läsa om renovering, och ja se massor med bilder, så kolla in den. Min renovering
 
JAg är fortfarande lite velig vad gäller denna blogg. Eftersom den fyllt sitt syfte. Få ihop en miljon innan fyrtio, och jag nått målet och dessutom hunnit fylla fyrtio. Men samtidigt så brinner jag för personekonomi och skulle vilka skria om det på något sätt. . Får fortsätta fundera på saken annu ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela