Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Lugn

Publicerad 2015-10-30 17:38:38 i Allmänt

Nu börjar saker och ting sakta men säkert återgå till det normala. Chocken efter min kusins plötsliga död har lagt sig, även om det fortfarande är obegripligt.
Min pappa fick idag komma hem efter två veckor på sjukhus. Det slutade inte med det jag skrev i förra inlägget, utan förra fredagen fick han hjärtinfarkt, och flögs tillbaka till regionssjukhuset. Nya ingrepp ochmer återhämtning. Nu återstår träning i långsam takt för att få tillbaka orken. 
Jag hade prov i personaladministration igår,gick väl sådär...
Badrummet är helt färdigt.
Jag har haft första handledningen med ett par av tanterna på jobbet. 
Har fått beställning på armband.
Ja livet går vidare. Omvärden stannar inte vad som än händer. Man kan inte sluta andas, äta, sova, leva. Vi som är kvar på denna jord måste fortsätta tills vår tid är kommen. 
 
Sömnstörningar har jag haft i flera veckor nu. Men det är sånt man får ta. Livet kan inte vara perfekt hela tiden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela