Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Triaba panel

Publicerad 2015-12-01 10:37:00 i Allmänt

Jag är sällan med i tävlingar, för att jag aldrig vinner när jag försökt. Men i Triabas adventskalender vann jag faktiskt för ett par år sen. Hoppas på tur även i år. www.triaba.com är en panel där man svarar på undersökningar och får betalt för det. Är man medlem där så kan man även vara med i adventskalendern. 
Hur man gör för att vara med i tävlingen står här: http://mytriaba.blogspot.se/2015/11/triabas-advent-calendar-2015.html 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela