Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Finaste julklappen

Publicerad 2013-12-25 20:49:06 i Allmänt

Presenter och julklappar behöver inte vara dyra. Det är tanken som räknas. De är ju det man säger och så är det verkligen. Jag fick finaste julklappen nånsin av min äldsta dotter.  Hon hade köpt en sån där bok som man själv fyller i. Till min mamma. Denna var det. Och så hade hon skrivit massa fina saker, och sanningar,... hur hon ser på mig. Och hon ser verkligen mitt sanna jag. Trots att vi ses så sällan. Hon bodde varannan vecka hos mig till hon var 14, sen har hon kommit när det passat henne, och nu när hon är 18 och det är 12 mil mellan oss så finns inte mycket tid. Men hon känner mig så himla väl ändå. Och uppskattar att jag är som jag är. Och inser hur jobbig hon var när hon var runt 14-15 och ber om ursäkt för det. Ja men så himla fin var den. Nånting måste jag har gjort rätt med henne.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela