Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Julklappar till er!

Publicerad 2013-12-17 12:11:00 i Allmänt

Nu har jag ju var så dålig på att skriva på sistone så jag har nog tappat en del läsare. Men bland er som är kvar tänkte jag lotta ut, till att börja med tre mobilkuponger, på olivolja, en påse ekologisk potatis och en ekoligisk mjölk Jag har fått dom från Garants julkalender. 
Dessa kuponger gäller på Hemköp och Willys. Gilltiga till 31 december.
Jag hade tänkt samla betydligt mer och dela ut, men tyvärr så har luckan öppnats dålig tid då jag oftast inte varit hemma, och så ska man hinna svara på en fråga innan allt är slut, vilket gått på några få sekunder. Och nu jobbar jag mycket denna vecka. Men OM jag får nåt mer så ingår det i prispotten naturligtvis. 
 
Så vill ni vinna mobilkuponger. Skriv en kommentar med namn och håll utkik här på LÖRDAG då jag kommer att meddela vinnare. Eller skriv redan nu mailadress så kan jag även meddela er direkt

Kommentarer

Postat av: Sara S

Publicerad 2013-12-20 20:02:38

Vad glad jag blev i onsdags när jag gick in och upptäckte ett till inlägg denna veckan (hann inte kommentera då).
Jag går in i princip varje dag och kollar, älskar din blogg, den är verkligen inspirerande.
Om man får göra en liten önskelista till nästa år så förutom att höra mer om ditt liv oh arbete skulle jag vilka ha lite mer siffror. Hur ligger du till nu? Visst nådde du miljonen i höstas? Och hur tänker du nu med budget och sparandet?
Sen tycker jag (som inte är bäst på det själv) att det är kul att höra om lite riktigt bra klipp du har gjort.

God jul och gott nytt år på dig
-från en läsare i Göteborg

Svar: Jag ska försöka skriva ihop nånting framöver om hur jag har det nu i siffror. Har en ganska komplicerad budget nu, som funkar för mig, men säkert inte många som skulle förstå sig på den. Eller orka göra så. Men jag gillar ju siffror, och att ha kontroll över dom...
miljoninnanfyrtio.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela