Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Snart lugnar det sig

Publicerad 2013-12-15 19:59:55 i Allmänt

Bara en dag till i skolan så blir det lite lugnare i alla fall. De är just att jag har tiden att göra extrajobb och tjäna extra pengar på andra sätt som att svara på undersökningar. En hel del har jag gått miste om för att jag inte har tid. Men ändå får jag ihop en hel del. Ska göra en summering av året såsmåningom, memn året är ju inte slut ännu så det kommer senare. Vet inte heller siktigt hur mycket jag tjänat på mina extrajobb. Och har inte räknat ihop vad jag fått ut i både pengar och presentkort på mina undersökningar. Men en hel del är det. Och även en hel del grejer jag plockat ut under året. Ganska så många grejer. Ska kanske göra en sammanställning av det med. Kommer att ge bort ovanligt mycket julklappar i år, men väldigt mycket av det är gratis, eller så väldigt billigt. Kanske även det blir en julklappssammanställning. Den kan ju komma ganska snart i så fall. Jag är ju färdig med mina julklappar för länge sen. Sår se hur det finns med tid till veckan. Jobbar dubbla pass fyra dagar och två kvällar dessutom. 
 
Om jag inte hinner säga det senare så..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela