Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Elände och energi

Publicerad 2013-11-16 19:33:41 i Allmänt

Det var inte slut på det tråkiga. Ännu ett dödsfall denna vecka. Ingen jag kände nu heller, men min andra dotter gjorde det. Hennes bästa kompis pappa dog plötsligt. Så nu har jag två barn som ska på begravningar närmaste tiden. Nu hoppas jag ändå att det är slut på tråkigheter. 
 
Jag har haft massor med energi, jag vet inte riktigt varför, om det är all död som fåt mig att på nåt sätt ta vara på tiden, eller om de är all trning som börjar ge resultat i form av energi. Men jag jobbade alltså sju dagar i rad. Och har nu ledig helg, både igår och idag har jag fått massor gjort, tagit långpromenader, tränat, bakat bröd, bakat lussebullar, städat, sett film, skottat snö, och massa småsaker. Men skönt att få så mycket gjort nu, då kan jag vila på riktigt när jag är ledig en hel vecka. Ska bara jobba tre korta dagar först, och ha prov och lektioner. Seeen vila vila vila, och julpynta och slå in julklappar såklart.. 1a advent så jobbar jag helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela