Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Strulig bil

Publicerad 2013-11-02 10:20:39 i Allmänt

KOmmer bilen att kosta mig en förmögenhet eller inte. De är frågan, den strulade förra veckan och jag vet inte riktigt vad det berodde på. Jag fick olika bud av alla jag frågade. Eller flera var inne på att det skulle kunna vara ett elfel, och då är det inte roligt. Då krävs först och fräst att en verkstad gör en sån där koll som jag just glömde vad de kallas, men dom tar 1000 bara för det. De gjordes förra året på min bil. 
Dimljuslapmpan på instrumentpanelen lyser konstant, men jag hr inte domljusen på. Och förra veckan så startade den först, sen började massa saker blinka, sen startade den inte. Men då hade den stått i ett dygn och det hade vart minusgrader hela tiden. Så jag hoppas de berodde på det bara. Fast de ska inte behöva vara så. Man ska kunna starta en bil fast den stått en vecka i kyla. Kanske har dåligt batteri, eller så beror det på elfel... Jag avvaktar och ser först vad dom säger på besikningen, om det är  nåt som måste åtgärdas genast. Annars så väntar jag och ser, ocm den startar fast det börjar bli fler m inusgrader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela