Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Upp och ner

Publicerad 2013-11-11 12:58:13 i Allmänt

Händer för mycket nu, på alla plan. 
Ska jobba extra ikväll igen. Blir 7 dagar jobb i rad. Bra ekonomiskt, men tar på krafterna. 
Skolan har jag både hemtenta denna vecka, och måste plugga till vanligt prov nästa vecka. 
Har bråkat med bilen, men isista stund hittade jag själv felet igårkväll, och fixade det. En aning nöjd är jag med det. Behöver ingen dyr verkstad. Och besiktade idag och blev godkänd. Man får vara lycklig för det lilla. 
 
Förra veckan hade vi två dödsfall att hantera. en av våra kaniner först. Och i alla fall för oss så blir våra djur som familjemedlemmar så de var lite jobbigt. Fram till kvällen efter då jag fick ett annat dödsbud. Min äldsta dotters kompis dog. Jag kände honom inte. Men jag är nog lite för empatisk kanske. Lider med henne och det är tungt :( Lider med familjen och flickvännen och alla som kände honom. Läser på en minnessida och bryter ihop. LÄser min dotters ilägg om honom på fb och istagram och minnessidan, och bryter ihop. Så himla tragisk när en så ung människa går bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela