Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Snart ledigheter

Publicerad 2014-04-02 16:23:31 i Allmänt

I helgen som var så fick jag äntligen vara ledig. Och jag flydde från stan. Bort från allt, ingen dator, inga bekvämligheter. Bara vara och känna lugnet. Det var välbehövligt. Kanske jag orkar med hela denna vecka. Ledig idag men jobb torsdag till söndag. Sen blir det lugnt en dryg vecka. Nästa vecka jobbar jag bara två dagar. Knasigt schema iofs, men bra ändå. Ledig måndag, jobb tisdag, ledig onsdag, jobb torsdag. Sen ledig fyra dagar. Ska bli så vansinnigt skönt. Vad jag ska hitta på har jag ingen aning om. Vila, träna och bara vara kanske. 
Fundera lite mera över vad jag kan tänkas unna mig för mina övertidspengar. Jag har visserligen beställt ett par vinterskor på rea, men det var mer ett nödvändigt ont, för dom jag har nu har jag redan lagat med silicon.... Ett par rejäla vinterkängor som håller värmen och som man kan gå långt i är ett måste här uppe när man  har hundar. Och såna är inte billiga. HIttade för halva priset ett gäng på Sportamore. Valde ett par för 499, återstår att se om dom passar och är sköna, annars  är det fri frakt och fri retur så då får jag testa ett par andra.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela