Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Ledig och jobbar

Publicerad 2014-02-15 14:21:45 i Allmänt

Jag är ledig en vecka. Jag har min långhelg på fyra lediga dagar, och måndag har jag tagit semester, och tisdag och onsdag är jag ledig för att jag jobbar långhelg nästa hel så ja då blir det en veka hemma. Fast jag har inte vart helt ledig. Jag har gjort några extrajobb. En ganska långt bort, 10 mil bort, men det var med höjd lön för dom hittade ingen annan och reseersättning får man och handla för 80kr och så får man behålla det men köper. Ja jag skulle förmodligen bara slösat bort hela förmiddan i sängen annars. Så varför inte lixom. Även gjort ett här på hemmaplan. Och så har jag satt min dotter i jobb. Hon bor i grannstaden, är snart 19 år och alltid utan pengar. Dom vill ha mig dit lite nu och då men det är långt att åka för mig 24 mil tor. Så nu får hon göra dom istället. Hon har tjänat 400 kr på två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela