Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Seqr

Publicerad 2014-06-16 10:44:06 i Allmänt

Nu vill jag att Willys byggs här uppe i nordpolen. Elller att Coop och ica hänger med i utvecklingen och skaffar seqr betalning och fina erbjudanden. 
För detta var verkligen min grej. åkte 20 mil bort i helgen, och där finns Willys. Skaffade Seqr innan. Handlade för 140,90 och betalade 90 öre! De som jag inte hittade där kommer jag förhoppningsvis hitta nu till helgen då jag åker 40 mil bort och på vägen passerar hela 3 Willys. Och sen kommer nya erbjudanden som jag tänker utnyttja på hemresan. 
Inte bara alla gratisgrejer som jag gillade. Även betalsättet. För hur många ggr har det inte hänt att kortet krånglar, chippet är trasigt eller slitet. Eller man har lyckats glömma ta med sig det helt och hållet, och inga kontanter har man med sig.. Men mobilen den är alltid med. Så smidigt att bara peka med telefon och scanna qr koden i kassan. Sen har man dessutom kvittot sparat i mobilen. Och man ser exakt hur mycket man handlat för. Ser nästan bara fördelar med detta.
Minus är att man handlar på kredit. Och det är inte alla som klarar av att handera det. Man måste komma ihåg att om man inte betalar fakturan i tid då tillkommer massa avgifter. Jag har alltid handlat på kredit. Har visakort och betalar in hela summan varje månad. Då är det inga problem om man vet att man inte handlar mer än vad man har råd att betala nästa månad. Jag har lägsta krediten, både på Visa och nu på Seqr. Då är det ingen risk att man handlar för mycket. 
 
Har ni Willys, Hemköp, Mcdonalds, Apoteksgruppen eller  nån av dom andra butikerna som är anslutna till Seqr, så testa. Var bara medveten om att krediten ska betalas nästa månad. 

Kommentarer

Postat av: Sara S

Publicerad 2014-06-17 08:10:54

Ja visst var det smidigt att betala.
Jag har fortfarande inte varit på Willys trots att det ligger så himla nära men livet med tre små barn varav en två veckors är så himla hektiskt, hoppas på att hinnadit snart för på söndag åker vi 8 veckor till stugan.
Blir spännande att se vad som kommer framöver.

Postat av: Anette

Publicerad 2014-07-05 21:20:37

Det funkar bra. Men jag vill gärna vara med i Facebookgruppen Kupongbytarna, kan jag få en inbjudan`? Tack.

Svar: Testa maila eller skicka pm på facebook till administratörerna för gruppen och be att få vara med. Har maiadress till en av dom, Åza heter hon. [email protected] Den andra heter Eva Gustavsson
miljoninnanfyrtio.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela