Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Matsmart

Publicerad 2014-10-23 12:35:00 i Allmänt

Ett bra sätt att både spara pengar på mat och minska på matsvinnet är att beställa mat och annat från matsmart. 
Kolla de här inslaget om dom:
 
http://www.efn.se/2014/09/30/de-saljer-gammal-mat/
 
Jag har beställt därifrån. Betalade drygt 300 kr för varor värda nästan 900. Det handlar ju sålart inte om gammal otjänlig mat. Utan sånt som håller i evigheter eller väldigt länge iaf. Men man måste ju datummärka allt nu för tiden. Och mycket av det dom säljer är inte ens nära bästföre datumet. En del går ut i februari eller ännu längre in på nästa år. JAg beställde bla saft, flingor, musli, diskmedel, choklad, strössel, cupcake mix och en massa annat. Man får köpa upp till 20 kg innan frakten stiger. Och de är maaaassor. Jag kom inte ens upp i 15 kg. 
 
Matsmart.se heter dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela