Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Loppi blogbag

Publicerad 2015-02-16 17:05:10 i Allmänt

Jag har fått lite grejer att testa från Loppi blogbag. Här är mina åsikter om produkterna. 
 
Blutsaft. Har inte testat nu, men när jag varit gravid. Bra  när man har dåliga blodvärden och inte vill äta järntabletter. Men vad jag vet har jag inte järnbrist nu. ( möjlighen hjärnbrist, men tror inte det hjälper :p ) Vill minnas att det inte var världens godaste smak, men helt ok
 
Ekomüsli. Müsli är müsli. Inte  min grej, torrt och tråkigt. Men det funkar att blanda i sin crunchy müsli så kanske den blir lite nyttigare. 
 
Kidszoo. Läskig konsistens, inte så värst god. Men godkänd. Kanske funkar på småbarn, vilket jag inte har. 
 
Castus fruktstänger. Vedervärdiga! Gick inte hem hos varken människor eller hundar, men kaninerna gillade dom iaf. Så det får bli kaninsnax av dom. Men då tillhör jag den sorten som ratar rawfoodbollar och liknande oxå. Jag är helt enkelt inte särskilt nyttig av mig. 
 
Friggs te. Helt ok, luktar gott. Man nej, tänka sig, jag är inte nån temänniska heller... men dom få ggr jag dricker te ska det vara nåt sånt här. Inte svart tråkte. 
 
Friggs riskakor. Gissa vad. Jag är inte nån riskakemänniska heller, vilken överraskning va. Men dotter gillar riskakor, och hon åt dessa. så dom fick väl godkänt av henne. Jag tyckte som med alla riskakor, att det är som att äta papper. 
 
Sockerbalansen har jag inte testat ännu. Jag har minskat mitt sötsug rejält efter att jagbörjade äta lchf. Men ska ändå testa dessa om något sötsug sätter in. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela