Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Pengar tillbaka

Publicerad 2012-08-16 12:38:36 i Allmänt

Den bokade resan till Ullared v 44 som jag skrev om i förra inlägget kan man säga att jag fick betald idag. Jag fick tillbaka pengar på min gamla bilförsäkring. 2300 kr. Det visste jag ju egentligen om att jag skulle få, men jag har lyckats glömma bort det.. Och jag visste inte hur mycket jag skulle få, jag hade inte alls räknat på det och visste inte heller riktigt hur det funkade om man får exakt antal dagar man har kvar tillbaka eller om dom tar ut nå slags avgifter. Så jag fick mer än jag hade förväntat mig. Och resan ska vara betald den sista denna månad så det passar perfekt. Visst det är ju mina pengar som jag betalt in i början på året. Men jag har inte gått och saknat dom. Så de är nästan som att de trillar ner pengar från himlen...

Kommentarer

Postat av: minna köpstopp och ekonomi

Publicerad 2012-08-17 20:06:43

Nu har jag hittat hit! Visst kommer jag ihåg dig! =)
Grattis till pengarna! Älskar att få pengar som man inte hade förväntat sig att få! Eller kommit ihåg att man skulle få!

Postat av: minna köpstopp och ekonomi

Publicerad 2012-08-17 20:08:18

Jag minns min Ullareds resa! Det var kaos! Jätte mycket folk!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela