Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Tandläkare..

Publicerad 2012-08-20 11:39:28 i Allmänt

.. Dom är bra på att suga ur en pengar om någon. Jag har inte varit till tandläkaren på 16 år! Jag vet, de är sanslöst länge sen och jag har säkert massvis med hål och de kommer kosta en förmögenhet att gå dit. Just därför jag har dragit på det, år ut och år in. Men nu kanska det vore på tiden att gå dit. Jag har ju trots allt en fast inkomst för tillfället. Visst jag har dålig lön, men jag har ju så att jag klarar mig gott och väl i alla fall. Och ju längre jag väntar ju dyrare lär det antagligen bli. Fast jag har inte några problem än så länge. Så om jag har hål eller inte de vet jag inget om. Och har jag inga, ja då kommer det antagligen att kännas som bortkastade pengar, eftersom bara undersökningen går på en hel del. Särskilt om man ska röntga, och om man på det ska ta tandstensborttagning, som jag har hört att man gör med ultraljud nu för tiden och inte skrapar bort..
Ingen tid är bokad, jag drar på det liite till. Men det måste nog göras. Snart. Men inte idag...

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-08-20 20:17:57

Det kostar! Ska både till tandhygienist/tandläkare imorgon. Lika bra att ha det gjort. Förhoppningsvis drar inte tandhygienisten sönder något denna gång...

Postat av: minna köpstopp och ekonomi

Publicerad 2012-08-24 17:21:10

fyyy usch, påminn mig inte!! Jag har inte varit hos tandläkaren på snart fyra år!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela