Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat i November

Publicerad 2012-11-30 08:52:56 i Allmänt

Detta har varit en bra månad, inga extraräkningar, bara dom som kommer varje månad och som jag har på autogiro eller e faktura, så inga trista räkiningar i brevlådan alls! Ingen superlön,  men helt normal, inga sjukdagar eller nåt sånt. Dåligt med extralön däremot. Ett par hundra bara, och denna månad har jag inte jobbat extra överhuvudtaget så i december blir det alltså inget extra alls. Har lagt några kronor på julklappar, men inte många alls. Har kommit över en del rabattkoder och kunnat beställa en del gratis. På en del beställningar har jag lagt till nån enstaka krona.
 
Men lite utgifter innebär ett stort sparande. Vilket det inte kommer bli nästa månad. Men jag har nu kommit upp i och en bra bit över årets mål. Så det spelar ingen roll om jag så går back nästa månad. Med målet uppnått kan jag börja fundera över nästa års mål.
 
Inkomster   16874
Utgifter        4730
Summa      12144
 
Vilket innebär 10449 kr över målet för i år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela