Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat i Oktober

Publicerad 2012-11-02 18:19:15 i Allmänt

Hur blev resultatet då. Ja väldigt bra faktiskt otroligt nog. Jag fick rätt bra lön på nåt sätt, vet inte riktigt varför. För jag var ju sjuk en helg och tappade ob där i september. Men sen hade jag en till helg om många kvällar. Jag fick lön från septembers alla extrajobb som var ovanligt många. Sen så fick jag inte bara ett underhåll utan två! de har aldrig hänt förut. De vanliga är ju att jag får vara utan var och varannan månad. Men då kanske det sista som kom 30e ska räknas till november, så jag får väl se om jag får nåt alls denna månad.
 
Utgifter har ju varit resan. Biljetterna har jag betalt tidigare, men sl biljetter i stockholm och så uteluncherna är ju inte gratis. Sen så återbetalningen till a kassan på dryga fyra tusen. Och allt det vanliga som man alltid har.
 
Inkomster  22 023
Utgifter      11 756
Summa     10 267
 
Detta betyder att jag bara behöver spara knappt 900 i månaden i november och december för att nå årets mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela