Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Plånbok

Publicerad 2012-10-10 17:53:00 i Allmänt

Hittade ett kalaserbjudande som kommer att bli en julklapp till min dotter. Hon behöver verkligen en ny plånbok men "vill inte ha en sån där som alla gamla har, typ dom över 20.." Hmm då är jag gammal som gatan alltså.. Men så här blev det i alla fall. Och ekonomi och plånböcker går ju som hand i hand så jag tyckte de passade bra att tipsa om det här...
 
 

Designa plånböcker direkt i webbläsaren

Kommentarer

Postat av: minna köpstopp och ekonomi

Publicerad 2012-10-22 12:18:02

Smart! Har din dotter kort?

Svar: Nja, hon har presentkort för de mesta för de får hon alltid i julklapp och födelsedagspresent. Men man kan ju även ha pengar i en korthållare. De är ju som en plånbok fast i metall.
miljoninnanfyrtio.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela