Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat i September

Publicerad 2012-10-01 11:20:45 i Allmänt

Trots ett gäng bakslag under månaden så är det inte så stor skillnad ändå. A-kassan ska jag betala nu i oktober. Och bistadsbidraget har jag väl till nån gång nästa år på mig att betala. Jag ska ju först deklarera så dom ser vad jag verkligen blir skyldig. Och att jag vart sjuk och förlorar pengar de syns inte förrän i oktobers lönebesked. Och att jag tappat ob för augusti när jag hade semester, de kompenseras med att jag fått något höjd lön. Så lönebeskedet såg ut som vanligt. Och även utgifterna var ugefär som vanligt. Bara inkomsterna i övrigt som inte är som vanligt. Inget bostadsbidrag och ingen akassa.
 
Inkomster; 19940
Utgifter:     9131
Summa:    10809
 
Men de borde stått ca 9000 där eftersom min halvbo/särbo/delsbo.. betalade sop/vatten räkningen. Som sagt i tidigare inlägg, så betalar han maten när han är hos mig för att bidra men har aldrig tidigare betalt några räkningar, men nu tyckte ha att han skulle göra det..
 
 
 
 

 
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela