Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Wrapp

Publicerad 2012-10-26 11:27:41 i Allmänt

Vi tänkte börja semestern med att hämta gratis grejer. Vi åker med nattåget ikväll och kommer till Stockholm i morgon på dan. Har hela dan på oss då inann vi åker till Ullared på söndag morgon. Jag har fått Wrapp presentkort på Clas ohlson, Indiska, Phone house och Em. Dotter har presentkort på de två första. Men Em är inte i närheten av Kista så de får vi se om jag orkar ta mig dit. Men de övriga finns på promenadavstånd. Hämtade grejer på dom i somras när vi var på enliten semestertripp. Här i nordpolen har vi inte nån av dom affärerna. Så de är meningslöst att skicka mig wrappar om vi inte ska resa nånstans.
Förstår egentligen inte riktigt hur de där funkar, hur kan dom ge bort så mycket gratis presentkort? Att det delas ut smakprover på nya produkter tex via facebook som man får som mobilkupong, de för står jag, då lockar man ju till at testa nåt nytt och får fler köpare. och de handlar oftast bara om ett värde av 10-20 kr.  Visst kanske folk köper för mer än presentkorten när dom ändå går in på tex Indiska, men jag gör inte det... så om alla är som jag så får jag inte ihop det där. Domär ju alltid på minst 50 kr. Ibland mer. 100 kr finns rätt ofta. Men jag klagar inte, jag tackar och tar emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela