Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Repris

Publicerad 2012-09-08 19:59:28 i Allmänt

Ja denna dag blev ganska lik gårdagen. Gick och jobbade, men de gick inte länge. Tog mina Diclofenak jag fick utskrivet igår, hjälpte inte, höll på att förgås av smärta. Så kl 12 åkte jag på akuten igen. Så ytterligare 250 eller vad de nu kostar. Och två till förlorade arbetsdagar och förlorat helg ob. Blir inte kul lön alls :( Jag kanske mår bra i morgon men vi om fram till att de är nog lika bra jag är hemma, annars kanske de blir som idag, känner mig ok på morgonen men se blir det pannkaka igen. Och jag ska vila. Dagens diagnos är INTE njursten som dom sa igår. Men blodvärden som inte var riktigt bra. Tecken på en infektion. Undvik stress. Ja ungefär det var vad dom kom fram till. Men inga egentliga svar på varför jag har så vanvettigt ont. Men förhoppningsvis går det över och nästa vecka är lugn. Då har jag bara jobb 2½ dag så rätt mycket vila blir det ju. Men tusenlappar går förlorade. Och jag som aldrig är sjuk. Inte alls kul det här.
Kanske psykisk stress är en bov i dramat. Jag har inte nån bra arbetssituation. Mer psykiskt jobbig än fysisk.

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2012-09-09 00:41:25

Hej hej! Satt och funderade åt vilka du är mystery shopper, jag har sökt tidigare för att bli det, men det blev inte av, men nu är jag sugen att börja igen! MVH // Katta

Svar: Hej. Jag jobbar åt Daymaker, Betterbusiness och Remarkeble.
miljoninnanfyrtio.blogg.se

Postat av: Tess

Publicerad 2012-09-09 09:51:28

Hoppas du piggnar på dig nu.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela