Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Veckan fortsätter i samma bana.

Publicerad 2012-09-07 16:20:00 i Allmänt

Som sagt. Win some, loose some..
Mer förluster idag. Blev inget jobb idag, de blev akuten. Vansinniga smärtor. Två sprutor senare började jag bli människa igen. Men dels hade mitt skift redan börjat när jag blev utskriven och så lite vimmelkantig av sprutorna kanske inte är ett bra sätt att jobba på.. Domen blev njursten. Riskerar fler sjukdagar om anfallen återkommer. Men just idag, en dag med förlorad inkomst och kostnader för sjukhusbesöket och värktabeletter jag fick utskrivet.
Vet inte när det är värst att vara sjuk egentlgien. Om man har ett låg eller höginkomstjobb. Tjänar man mycket så förlorar man mycket på att vara hemma. Men man kanske inte märker det så mycket ändå när man har så hög lön, då klarar man sig i alla fall. Tjänar manlite förlorar man mindre, men man kanske har svårt att vara utan just den där dagslönen.
 
Väl hemma har jag ett mail från en panel jag gått med i och jag har fått en trisslott! Nä miljonär blev jag inte men 30 kronor vann jag i alla fall...
Och i vaniga brevlådan fanns ett presentkort på 50 kr...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela