Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Semesterersättning

Publicerad 2013-08-16 07:29:52 i Allmänt

Ja jag får se om jag får någon denna månad, och hur många dagar jag får för. Det är ännu inte klart för ingen vet hur dom ska göra med mig, dom ha aldrig vart med om detta förut. Jag tillhörde omr 5 förut, nu har jag vart semestervikarie på omr 3, så nu ska jag ha gått tillbaka till omr 5, fast min brukare finnns inte kvar så mitt gamla schema finns inte längre i systemet. 1 sept börjar jag på min nya tjänst som är i  omr 3. Men just nu är jag lixom inte nånstans. Så dom har inte ens kunnat bevilja min semster eftersom jag itne är nånstans.. fast jag har semester.. jättekonstigt och förvirrande.. Så just nu står  min preliminära lön på exakt 7000 kr, det är vad jag har hunnit jobba ihop denna månad plus ob för förra månaden. Men får jag in get nu så kommer det ju nästa månad. Och jag är tacksam för att jag har mitt sparande. för då behöver jag aldrig oroa m ig när det händer såna här saker. Pengar finns alltid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela