Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Beslutsångest

Publicerad 2013-02-21 20:35:00 i Allmänt

Hade jag innan jag skev det förra inlägget. Jag gillar inte reklam och jag vill inte uppmuntra till konsumtion. Jag vill ju få er att spara. Men ibland hittar man sidor som ger bra med rabatt eller presentkort om man bloggar om dom. Och ibland är det saker som alla använder och inte kan leva utan och då kan det väl vara bra att tipsa om. Evas underkläder ger 200 kratt handla för om man bloggar om dom, och dom bjuder dessutom på frakten. Så jag ville skriva ett blogginlägg dels för att själv kunna beställa gratis. Och för att tipsa er om att skriva om dom om ni har en egen blogg och då själva kunna beställa gratis. Och som ytterligare kompensation för att döva mitt samvete, för de är ju inte alla som har en egen blogg, så funderar jag på om jag ska ha en liten tävling och dela med mig av det jag får. Fast då måste jag såklart beställa nåt som går att dela på. En bh blir ju inte så bra... Men om jag skulle ta strumpor eller ett flerpack med trosor tex. 
 
Så här gör du för att blogga och få beställa för 200 kr.
 
Om du vill få 200kr att handla för så skriv på din blogg varför du gillar underkläder och länka till vår hemsidahttp://www.evasunderklader.se

När du har gjort detta skicka då din adress samt information om den vara som du vill ha (art.nr, färg, storlek) till [email protected]
Glöm inte att skicka med länk till inlägget där du skriver om oss.
 
 
 
Tävlingen kommer så fort jag fått det jag beställer så jag kan fota och lägga ut bilder på vinsten.
Det blev trosor och strumpor så att något ska kunna passa alla.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela