Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Energi

Publicerad 2013-02-06 13:23:51 i Allmänt

Nu börjar jag bli människa igen. Efter en veckas hel sjukskrivning och nu är jag på andra veckan med halv och nästa vecka kanske det blir 25% och en så får man se hur det går. Jag börjar få krafterna tillbaka. Inflammationen i nacken har gett sig och nu har jag mest bara den vanliga värken plus att jag är väldigt stel, varför vet jag inte. Men jag har fått ordning på sömnen och kan sova på nätterna utan vansinnesvärk. Jag har haft ork och tid över att börja träna lite smått. Och så är ljuset tillbaka! Bara det blir man ju lycklig av.. efter att solen varit försvunnen så länge..
Ja men nu kanske jag kan orka blogga lite mer ordentligt som det var tänkt. Till att börja med så ska jag få ihop resultatet för januari. Och så var det ju dom där utlovade tipsen som jag ska börja knåpa ihop. Ha tålamod, men det kommer..
 

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2013-02-06 16:06:04

Skönt att du är på gång igen. Jag har tittat in ibland. Fantastiskt att du kan spara så mycket som du gör.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela