Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat Februari 2013

Publicerad 2013-02-28 17:43:00 i Allmänt

Ja de vart en dyr månad. Alla räkningar på en gång och dyraste elräkningen på året kommer denna månad. Men sen vänder det tack och lov och till sommaren är den inte hög alls. Samtidigt som jag varit sjukskriven, och jobbet har dragit av alla sjukdagar som jag har blivit sjukskriven enligt läkarintyget ända fram till 3 mars! ja just nu är jag bara sjukskriven på 25% men ändå... så de vart inte mycket i lön där inte. Och sjukpenningen från försäkringskassan kommer ju inte än på länge, i bästa fall i mars, men knappast troligt. Så jag skulle gått på minus denna månad, men som tur var så jobbade jag lite extra i januari, på mitt extraknäck alltså, så jag fick lite lön därifrån. Plus ersättning för utläggen jag hade och reseersättning. Och underhållet fick jag oxå sent omsider, även om det som vanligt var för lite. Men det gick på plus i alla fall, även om det blev ett par tusen för lite, om man ska räkna på vad jag bör spara i snitt för att nå mitt mål. Men det tar jag igen en annan månad, det är jag övertygad om. 
 
Inkomster   18545
Utgifter       16608 
Summa       1937

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela