Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat Januari 2013

Publicerad 2013-02-07 11:13:19 i Allmänt

Eftersom jag inte hade så mycket räkningar i januari, och jag jobbade med storhelgs ob på annandagen och nyårsafton så lönen var rätt bra. Ja då blir det ju en bra månad med mycket sparande.
 
Inkomster 20890
Utgifter        7716
Summa    13174
 
 
Februari kommer däremot inte att bli så munter. Sjukskriven och elräkning och sopräkning och lite annat smått och gott..Men det går säkert runt och kanske nån krona sparad, det är ju sällan jag går på minus. Jag anpassar mig. Är det mycket räkningar eller låga inkomster så går inte jag och köper  typ en ny dator eller nåt annat stort om det inte är absolut nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela