Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Underkläder

Publicerad 2013-02-20 21:50:00 i Allmänt

Ja det spelar ju ingen roll om man är fattig eller rik, underkläder det använder vi alla. Evas underkläder har det mesta. Det finns något i alla prisklasser och smaker. Allt från vanliga bomullstrosor till sexiga set. Och det finns i alla storlekar. En del av plussize modellerna är dessutom verkligen plussize och det gillar jag! Man behöver inte vara trådsmal för att vara modell, tvärtom. Kurvor är fint.
Även männen har en avdelning. Där finns strumpor, kalsonger och lite annat. 
Det finns även andra saker som smycken, klänningar, bälten, maskeradkläder och mycket mer. 
Gå in och kolla så får ni se www.evasunderklader.se
Så här skriver dom själva: 
Varför handla hos oss?
Unika produkter som du inte hittar i fysiska butiker
+ Storlekar upp till 7XL och BH:ar i upp till J-kupa
+ Snabb leverans (på lagerhållna varor)
+ Många betalsätt (kort, direktbetalning, faktura och avbetalning)
+ Diskreta leveranser
 
 
 
 
 
 
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela