Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

2012

Publicerad 2013-01-01 17:43:00 i Allmänt

En liten minisummering. utan att ta upp utgifter och inkomster.
Målet för i år var att spara 54560 kr. Jag sparade 67572. Så det gick ju bra. Men då började jag med detta först i maj.
Målet för 2013 är  82628, vilket blir ett snitt på 6885 per månad. I början på året, framförallt i februari kanske det kommer bli svåt, men under sommaren när elräkningarna är betydligt lägre så ska det inte vara några som helst problem. Så jag är ganska övertygad om att det kommer att bli mer än så.
 
En helt annan summering. Samlandet av gratissaker har resulterat i saker till ett värde av 19161 kronor!! Detta är alltså saker, som livsmedel, plånböcker, hundgrejer och mycket mer. Presenkort i massor, och så en del i rena pengar.
Målet för 2013 är 20000.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela