Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Lite lugn

Publicerad 2013-07-22 09:40:02 i Allmänt

Ja som sagt var så har jag jobbat tokmycket i sommar. Nu en väldigt lugn vecka, ska bara jobba 19 timmar. Nästa vecka har jag 25 och så en sista vecka med sex dagars jobb, sen är det faktiskt äntligen semester även för mig! 
På onsdag är det arbetsintervju. Denna gång hemma hos brukaren, som jag jobbar hos nu, så de känns ju lite onödigt. Men de är så det ska vara. Sen är det hon som ska välja. Vi är tre kvar om platsen, Spännande att se om jag får den eller ej. Sökte den redan i mars, men det har tagit tid av olika anledningar. Intervju hos chefen var jag på i början på juni. Om jag nu inte får den så har jag även sökt hos den andra brukaren som jag varit hos i sommar. Så förhoppningsvis får jag nån av dom i alla fall. 
 
I övrigt ser det fortfarande ut att bli en väldigt bra månad ekonomiskt. Bra lön och få utgifter. Vi har ätit mest sånt som redan funnits i frysen. Har även haft en del gratiskuponger som jag hämtat ut så jag har bara handlat för 380 kr! Hämtat ut gratis mjölk, juice, bröd, glass, choklad, hundmat. Gratis är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela