Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Middagshjälpen tips

Publicerad 2013-07-08 18:47:39 i Allmänt

Har ni hittat till Middagshjälpen? Det är en bra sida på många sätt. Vill man ha inspiration eller söker recept så finns dom där. Kan vara bra när man vill spara pengar och inte äta ute utan göra matlådor. Undrar man något så kan man ställa frågor. Man kan bli medlem där och samla poäng och poängen kan man byta till en massa användbara kökssaker som kokböcker, redskap, grillpanna, skålar m.m. Behöver man inget själv så kanske det kan bli en bra julklapp till någon. 
Blir man värvad så får man 500 startpoäng som räcker till den billigaste saken. Redan vid 3000 poäng finns riktigt bra grejer och det är inte svårt att samla poäng. En riktigt bra sida. Vill du bli värvad av mig så skriv en kommentar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela