Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Dollarmiljonär

Publicerad 2013-06-19 23:08:19 i Allmänt

Det pratades miljonärer på radion. Att man numera ska vara dollarmiljonär för att det ska räknas. Miljonär i svenska kronor är inget märkvärdigt, kronan är värd för lite, det finns massvis med sek miljonärer. Kanske man ska ha det som mål istället... nä, skulle inte tro det. Jag behöver inte ens 6-7 miljoner. Skulle inte kunna göra av med så mycket pengar. 
Men om man gillar ordet miljonär, men har lite svårt att spara ihop en miljon i svenska kronor, så kan man ju räkna om i nån annan valuta. Kanske Ungerska pengar, de är bara 31000 sek. Eller Vietnamesiska, endast 365 kr, det kan ju vem som helst spara till i alla fall.. Ja nä de var inte ens intressant. Bäst att sova så jag orkar ta vara på min enda lediga dag denna vecka, som är i morgon. Jobbar 49 timmmar denna vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela