Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Hårdkörning

Publicerad 2013-06-16 20:29:00 i Allmänt

Ja nu kanske inte jag kommer att skriva så mycket här på några veckor, jag får se om jag orkar och hinner nåt inlägg ibland. Nästa vecka kommer jag att jobba sex dagar och fredag - söndag är det hela dagar till kl 21. Kommer att ha 5-6 dagar per vecka, och 6 av 9 helger. Utöver det så har jag tänkt hinna träna löpning minst två dagar i veckan, plus att jag tänker springa alla onsdagslopp. Så tre dagars löpning. Plus såklart att jag ska gå på hundpromenader, och de är ju bra om man hinner laga och äta mat ibland oxå. Men så mycket m er kommer jag nog inte att ha tid för. Men orka kommer jag nog, hoppas jag. Dels är det sommar, det är ljust, jag är mycket piggare, sover mindre, nacken är bättre, bara pga sommaren. Sen så är jag piggare av träningen, och nacken är bättre av sjukgymnastik och akupunktur. Men efter de fem första veckorna som är riktigt hektiska, med mer än heltid vissa veckor, kommer nog de sista veckorna kännas som semester, då jobbar jag bara ungefär 65%
 
HA en bra sommar, vare sig ni jobbar extra för att kunna spara, eller bli av med skulder. Eller om ni har semester hela sommaren. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela