Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Nödvändigt ont tips

Publicerad 2013-06-19 22:53:57 i Allmänt

Ja vi tjejer/kvinnor har ju ett nödväntigt ont vi måste köpa varje månad. Inget vidare kul att lägga pengar på tamponger. Men det behöver man inte! Om ni inte har upptäckt R.e.d.d.så kolla in dom. Man får ett paket gratis varje månad, men om det inte räcker så kan man även prenumerera, och det är billigt och man får dom hem i brevlådan så man slipper komma ihåg att gå och köpa. JAg har varit med där över ett år. Med två tonårsdöttrar så går de ju som åt en del sånt, och ju mindre man behöver betala för det desto bättre. Dessutom får man ofta prover på andra saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela