Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat juni

Publicerad 2013-06-30 18:31:00 i Allmänt

Många räkningar denna månad. Boendekostnader på 8000, sommarens resor betalda m.m. Men samtidigt den högsta lönen jag fått i hela mitt liv. Sett till vad jag har kvar så är det sämsta månaden hitills i år, men ändå en rejäl slant över. Och då har jag ändå inte fått nåt underhåll, för tredje månaden i rad. Inte helt oväntat då han skrev till vår dotter att han inte kan träffa henne i sommar som planerat för dom har renoverat köket och har inte råd... Så då har jag svaret på det uteblivna underhållet. Men jag överlever gott och väl i alla fall. Som tur är. 
Juli kommer nog inte att bli så dyr, varken med räkningar eller nåt annat. Har en del födelsedagar, men presenter är fixade. Men däremot kommer jag att få nästan lika mycket i lön som denna månad, minus ett par hundra. Så då blir det ett högt sparande. 
 
Men denna månad såg ut så här:
 
Inkomster   25557
Utgifter       20015
Summa        5542
 
Fruktansvärt mycket utgifter alltså, men flera tusen mer i inkomster än vanligt oxå, så det blev plus även denna månad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela