Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat Maj 2013

Publicerad 2013-06-01 11:43:00 i Resultat

Jodå, jag gjorde det! Jag har nått och kommit över årets mål redan i maj! Jag har sparat 1297 kr mer än jag skulle gjort på hela det här året. Så vad gör jag resten av året då? Det är frågan, men svaret har jag inte ännu. Spara på som vanligt och nå slutmålet i år, eller spara lite mindre till det målet och istället spara till renoverng av huset och börja så smått med det. Eller bränna pengar på helt onödiga grejer... med de är ju som inte riktigt min grej.. Ja men jag hinner fundera när jag är ledig så mycket närmaste två veckorna. 
Jag skrev lite i ett tidigare inlägg varför det gick så bra denna månad, men lite kort då: Jag har högre lön än nånsin tidigare, för jag har vart på massa utbildningsdagar på min lediga tid. Och jag hade väldigt lite räkningar denna månad, ingen elräkning och inte extrakostnader. 
Resultatet då:
 
Inkomster   20239
Utgifter         6247
Summa     13992
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela