Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Blir bra månad

Publicerad 2013-05-13 09:10:51 i Allmänt

Halva månaden har gått ungefär. Alla räkningar har nog inte kommit, så det blir nog nån till. I skrivande ögonblick har jag inte full koll. Kanske är det nu jag får vatten/sopräkningen? eller är det nästa månad.. Hur som helst så är det då ingen elräkning. Och det blir extra hög inkomst. så det kommer att bli ganska bra sparade. Ja mitt rekord kommer jag inte att slå. Det blir nog svårt att nånsin göra det. Men det finns en liten chans att jag faktiskt når årets mål, redan i maj! Om inte så kommer jag att vara väldigt nära i alla fall. Vilket betyder vadå? Ska jag försöka nå mitt totala mål redan i år? Ett helt år i förväg? Eller ska jag börja sätta sprätt på pengar. Ja inte slösa det som är sparat, men slösa överskottet varje månad och inte spara så mycket. Kanske börja renovera huset lite lätt. Eller ta en resa nånstans. Jag som inte gillar att resa... Jag vet faktiskt inte. Jag får fundera på saken. Hur skulle ni ha gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela