Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Dåligt med tips

Publicerad 2013-05-09 11:07:00 i Allmänt

Ja inte har jag skrivit så mycket om tips och ekonomi direkt, men ja indirekt handlar det ju om ekonomi, min egen ekonomi, när jag skrivit om mina jobbtankar och så. Men de är det mitt liv är fyllt av nu. Tankar... komma fram till hur jag ska göra, samtidigt som jag haft massa utbildningsdagar, och många av dom på ledig tid, och så springer jag hos sjukgymnasten, och försäkringskassan, och vätar på beslut om jag kan få rehabersättning medan jag rehabiliteras i tre månader. Och så ska jag hinna träna oxå! Och vila.. Jag behöver fler timmar på dygnet! Men det är ju precis det jag får om jag skulle  kunna få 25% rehabers. så jag har lite mindre timmar att jobba, som jag ska sätta på träning och promenader. Men jag har inte fått nåt beslut ännu, det tar ju en himla tid det där. Kanske jag borde ringa handläggaren och fråga hur det går. För nu har alla intyg kommit in. Men dom har väl semester där nu med alla helgdagar... så man får väl vänta extra länge på ett beslut. 
Men allt detta gör oxå att bloggen blir lite mer  privat  än vad jag kanske hade tänkt mig.. jag pratar om mig och mitt istället för ekonomi.. ja men ni får ta den för vad den är. Kanske nånting får någon att tänka till i alla fall, kanske på sitt jobb eller nånting annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela