Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

M3 panel tips

Publicerad 2013-05-18 08:30:00 i Allmänt

Jag skrev ju en lång lista för ett tag sen på massor med paneler som finns. Visa bättre än andra. Min absoluta favorit är M3 Panel. Jag får 100-200 kr varje månad bara genom den. Man kan välja om man vill ha det i pengar eller Superpresentkort. Jag tar alltid presentkort, och så använder jag dom till antingen att ge direkt som present, eller så köper jag presenter för kortet. Då och då så använder jag dom till att unna mig själv något som jag normalt inte skulle köpa. Kanske nån lite lyxigare ansiktskräm. Eller Nåt annat som jag inte alls behöver, men man måste unna sig själv nånting ibland oxå. 
 
Vill ni bli värvade så skriv er mailadress, för och efternamn i en kommentar ( jag publicerar inte dom kommentarerna) Så skickar jag en länk. 
 
Man måste ju svara på undersökningar för att tjäna många poäng. Men även om man inte passar i målgruppen så får man 25 p varje gång. Och de är oftast bra undersökningar, inte så långa, och är dom långa så är det många poäng. Inte som vissa andra paneler där man ska svara på en 20 minuters undersökning för att få 5 kr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela