Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Nya nyheter

Publicerad 2013-05-07 20:19:05 i Allmänt

Jag lyckades träffa båda cheferna och ena administratören idag när jag tittade in på kontoret. Ena chefen, som är den jag sökt en tjänst hos sa att hon kanske kommer att börja titta på ansökningarna under sommaren, men hon har satt en vikarie fram till sista augusti, så det blir inget före september i alla fall. Men hon har en annan tjänst som blir ledig 1 juni, som verkar ganska bra. Men lite för många procent bara. Men jag ska dit på brevidgång nästa vecka i alla fall. Men sen så är det brukaren som väljer och det är en annan som är intreserad av tjänsten. Så vi får se vad som händer, men får jag ingen av dom tjänsterna då har dom inget. Bara en enda till ledig tjänst och den vill ja ginte alls ha. Så nu är jag tillbaka lite i tankarna igen om jag ska följa med min brukare och byta arbetsgivare. för då har jag i alla fall ett jobb som jag vet vad det innebär. Jag blir ju inte av med min tjänst i kommunen, men riskerar att skickas runt på vick om jag inte får nån av dessa. Ja men bara vänta och se, men det tog ju en liten ny vändning nu i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela