Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Resultat April 2013

Publicerad 2013-05-01 14:03:00 i Resultat

En ganska dyr månad. Elräkning, födelsedagar, klädinköp m.m Inkomsterna har varit ganska normala, men jag har inte fått nåt underhåll denna månad. Och inte har jag jobbat extra nånting. Men lite extra ob för att jag jobbade nån av påskdagarna. Betydligt mindre sparande denna månad, men helt ok ändå. 
 
Inkomster   18 076
Utgifter       13 127
Summa       4 949
 
Nästan 5000 ändå, och jag behöver bara spara 2000 i månaden resten av året för att nå årets mål. Så de lär ju inte vara några problem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela