Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Sommar sommar sommar

Publicerad 2013-05-31 17:43:00 i Allmänt

Ja men alltså det är ju sånt fantastiskt väder så jag förstår inte hur det är möjligt. Vi har visst varmast i europa här uppe i nordligaste norr. 29 grader idag, det är ju helt sanslöst, det har jag nog aldrig varit med om i hela mitt liv. Och det har varit sol och varmt i två veckor nu, och de är fortfarande maj! För tre år sen var det rätt så varmt en helg i maj. Men inte så här varmt, och inte så här många dagar. Vad betyder det? Att hela sommaren kommer att bli kalas, eller att sommaren är nu och sen regnar det resten.. ja man får se, bara att njuta medan det varar, vare sig det är en dag till eller tre månader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela