Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Tiden tiden

Publicerad 2013-11-26 11:12:48 i Allmänt

Ja tiden den går för fort som vanligt. Har varit helt ledig sen torsdag. idag är sista helt lediga dagen. Men i morgon har jag bara lite skola. Sen jobbar jag hela helgen. 
Jag har inte alls hunnit med det jag hade tänkt. Trodde att nu är jag ledig en vecka så då ska jag hinna allt jag inte hinner annars. Hittills har jag tränat en dag. Varit till grannstaden och träffat dotter och samtidigt shoppat lite och gjort ett par undersökningsuppdrag. Bakat en kaka. Plockat fram julsaker. Städat lite. Sett ett par filmer.
Jag hade tänkt... se massor med film, alla jag inte hunnit med som ligger och väntar. Storstäda färdigt hela huset. Laga en m assa mat. Baka en massa julbak. Slå in alla julklappar. Träna var och varannan dag. VAr tar tiden vägen?? jag förstår inte... 
 
Ska jag få in lite ekonomi i detta så kommer det här. När jag åkte till grannstaden som är 12 mil härifrån så tjänade jag på att åka dit. Dagen före mailar en av dom jag gör uppdrag åt och undrade om jag kan åka dit för de var sista dan för undersökningen och dom hittade ingen som kunde göra det. och jag tänkte ja men jag ska ju ändå dit så då kan jag lika gärna göra det. Så jag fick 200 i lön för det plus milersättning så resan blev betald. På vägen fick jag även uppdrag på min Roamler app och kunde göra två enkla uppdrag för 50 kr styck. Så ja jag tjänade på den resan. Trots att jag kopte onödiga julgrejer, och åt ute och bjöd dotter. Handlade även lite gratis, hade tagit presentkort på Clas ohlson, gratis, genom undersökningspanelerna jag är med i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela