Från köpstopp till miljonär

Handlar om min resa från fattig till att nå mitt mål att bli miljonär innan jag blir 40 år 2015. Målet nåddes redan september 2013. Nu vill jag inspirera andra att man kan om man vill.

Excelbudget

Publicerad 2014-02-13 10:48:50 i Allmänt

Hm ja jag försöker verkligen få in ett excelark här så nu kan se hur jag bokför min budget. Men jag har verkligen ingen aning om hur man gör. Försöker med print screen, men har ingenstans att spara det sen.. 8 månader med ny dator och jag förstr mig fortfarande inte på win 8. Finns inte ens paint? 
Om  nån vet hur man gör så snälla upplys mig! 
 
Jag skriver i alla fall in på ett ark som heter calk, eftersom jag har open office. Grupperat i inkomster och olika sorters utgifter. Fasta hushållsutgifter, som inte är sammam varje månad men kommer regelbundet, elräkning, tv, internet, hemförsäkring osv. Och så mina fasta utgifter som försäkringar, csn återbetalning, fast sparande osv
och så rörliga utgifter, där jag har spalter med hushåll, bil, barn, mig själv, och övrigt. då har jag full koll på vart varenda åre tar vägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela